ساعت کاری

شنبه تا پنجشنبه ۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰

تلفن تماس

۰۵۱۳۶۵۱۹۱۰۰

مایکوتوکسین ها را بی اثر کنید!
مایکوتوکسین

مایکوتوکسین ها را بی اثر کنید!

مایکوتوکسین ها را بی اثر کنید

مایکوتوکسین ها سموم قارچی هستند که توسط برخی از قارچ های کپکی تولید می شوند. شرایط تولید، حمل و نقل، نگه داری، فرآوری و استفاده بسیاری از غلات مورد استفاده در تغذیه طیور به نحوی است که معمولا شرایط برای رشد مایکوتوکسین ها فراهم است.

این سموم مهلک در طیور اثراتی از جمله آسیب به بافت های مختلف نظیر کبد و کلیه، سیستم عصبی، دستگاه گوارش، ایمنی بدن و تولید مثل به جا می گذارند که عملا موجب افزایش تلفات و کاهش بازدهی پرورش شده و زیان های اقتصادی کلانی را به تولید شما در مزرعه می رسانند.

با ای-گارد فرتاک مایکوتوکسین ها را بی اثر کنید

ای-گارد حصولی بینظیر از شرکت سپهر ماکیان فرتاک، تشکیل شده از ترکیبات رسی (بنتونیت فرآوری شده، سپیولیت و خاک دیاتومه)، مانان الیگوساکارید، بتا ۱ و ۶ و بتا ۱ و ۳ دی گلوکان و اسیدهای آلی است که با غیر فعال کردن مایکوتوکسین ها، از اثرات سو آن بر عملکرد تولیدی طیور پرورشی جلوگیری می کند.

مایکوتوکسین ها را بی اثر کنید

 

ای-گارد پلاس برای سلامت بیشتر

ای-گارد پلاس فرتاک تشکیل شده از بنتونیت فرآوری شده، مونت موریلونیت، سپیولیت، خاک دیاتومه، مانان الیگوساکارید، بتا 1و6 و بتا 1و3 دی گلوکان، اسیدهای آلی، آنتی اکسیدان، ایمنوژن ها، ترکیبات فایتوژنیک، عصاره های گیاهی و ترکیبات ضد التهاب و دارویی است که علاوه بر غیر فعال کردن مایکوتوکسین ها از اثرات ثانویه آن بر سلامت و ایمنی بدن طیور جلوگیری می کند. .

[:]

مایکوتوکسین ها را بی اثر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین ها