ساعت کاری

شنبه تا پنجشنبه ۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰

تلفن تماس

۰۵۱۳۶۵۱۹۱۰۰

سلامت دستگاه گوارش حیوانات
Health-in-Poultry

سلامت دستگاه گوارش حیوانات

سلامت دستگاه گوارش طیور

دستگاه گوارش مرز میان محیط داخلی و خارجی بدن جانوران است. اهمیت سلامت دستگاه گوارش طیور در طیور پرورشی بدان جهت است که وظیفه ی دریافت، هضم و جذب مواد مغذی و همچنین جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا به داخل بدن را بر عهده دارد. امروزه طیور پرورشی به دلیل اصلاح نژاد ژنتیکی گسترده و تغذیه فشرده، دستگاه گوارشی به مراتب فعال تر و حساس تری دارند که در صورت عدم توجه به سلامت آن اثرات زیان بار محسوس و نامحسوسی به فعالیت تولیدی وارد خواهد شد. بنابراین عملکرد بهینه دستگاه گوارش کلید بهبود بازدهی مصرف خوراک، بهبود سلامت، رشد و تولید بهنر و در نتیجه افزایش سودآوری شما در پرورش طیور خواهد بود.

گروه تحقیق و توسعه شرکت سپهر ماکیان فرتاک

پرورش بدون آنتی بیوتیک

آنتی بیوتیک ها در گذشته برای جلوگیری از گسترش تجمع باکتری های مضری همچون روتاویروس ها، اشرشیاکلای ها، گونه های سالمونلایی و کلستریدیوم ها که باعث ایجاد عفونت در دستگاه گوارش می شود، مورد استفاده قرار می گرفتند. اما خطرات استفاده از آنتی بیوتیک ها به علت وجود بقایای آن ها در محصولات پروتئینی موجب کاهش روز افزون بازارپسندی محصولاتی که با استفاده از آنتی بیوتیک به دست آمده اند خواهد شد. بنابراین پشت سر گذاشتن یک دوره موفق پرورش طیور بدون آنتی بیوتیک نیازمند استفاده از ترکیبات طبیعی جایگزین آنتی بیوتیک ها است. برای دست یافتن به این هدف باید به دو بخش مهم از این مجموعه توجه کرد. بافت روده و میکروارگانیسم های مستقر روی آن

توجه به تجهیزات استاندارد پرورش مرغ گوشتی برای پرورش بدون آنتی بیوتیک مرغ نکته ی بسیار مهمیست که باید به آن توجه کرد.

ای-سید به جای آنتی بیوتیک

ای- سید فرتاک حاوی اسید فرمیک، اسید سیتریک، اسید پروپیونیک و اسید استیک به همراه نمک های های آن ها بوده که افزودن آن به خوراک روزانه طیور شما را در ارائه ی محصولی سالم به بازار مصرف در عین سودآوری یاری خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر و تهیه ای-سید اینجا را بخوانید.

ای پرو برای محافظت از دستگاه گوارش

ای پرو فرتاک حاوی گونه های باکتریایی مفید برای جلوگیری از التهاب و رشد باکتری های مضر روی بافت خارجی روده است که سلامت دستگاه گوارش طیور، ضریب تبدیل و سودآوری مطلوبی را برای شما فراهم خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر و تهیه ای-پرو اینجا را بخوانید.

 

ای پرو-پلاس برای تولید با کیفیت

ای- پرو پلاس فرتاک در جهت سلامت دستگاه گوارش طیور علاوه برگونه های باکتریایی مفید حاوی مواد معدنی کیلاته شامل سلنیم آلی، مس آلی، روی آلی، منگنز آلی، کروم آلی و آهن آلی است که عملکرد بهتر دستگاه ایمنی، رشد بیشتر عضلات و اسکلت، بهبود عملکرد تخمگذاری و ارتقا نرخ جوجه درآوری در گله های مادر خواهد شد.[ای پرو پلاس]

سلامت دستگاه گوارش طیور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین ها