ساعت کاری

شنبه تا پنجشنبه ۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰

تلفن تماس

۰۵۱۳۶۵۱۹۱۰۰

بهبود عملکرد تولید تخم مرغ
بهبود عملکرد تولید تخم مرغ

بهبود عملکرد تولید تخم مرغ

بهبود عملکرد تولید تخم مرغ

 

بهبود عملکرد تولید تخم مرغ از لحاظ میزان و کیفیت تولید در طیور تخم گذار همواره تحت تاثیر عواملی همچون طول دوره پرورش، روش های مدیریتی پرورش، تغذیه، تنش های مختلف، میزان تراکم، تغذیه و بیماری ها قرار می گیرد. کاهش تخم گذاری، کیفیت پوسته تخم مرغ، تضعیف اسکلت بدن، ایمنی و دستگاه گوارش طیور از جمله معضلاتی در مسیر عمکرد اقتصادی سودآور و مطمئن هستند که پرورش دهندگان گله های تخمگذار به آن ها همواره مواجه هستند. شرکت فرتاک پیشرو در صنعت افزودنی های خوراک ماکیان برای این اهداف مهم در پرورش مرغ های تخمگذار به راه حل هایی دست یافته است که در ادامه به آن میپردازیم.

گروه تحقیق و توسعه شرکت سپهر ماکیان فرتاک

ای شل برای استحکام تولید

ای شل فرتاک حاوی مواد معدنی کیلاته شامل سلنیم آلی، مس آلی، روی آلی، منگنز آلی، کروم آلی و آهن آلی بوده که تأثیر مثبتی بر افزایش طول و تعداد پرزهای دستگاه گوارش، تقویت سیستم ایمنی، بهبود کیفیت پوسته تخم مرغ، افزایش استحکام سیستم اسکلت بدن پرنده و جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری های بیماری زا و همچنین تحریک رشد باکتری های سودمند ساکن در سطح روده دارند. برای آشنایی بیشتر و تهیه ای-شل اینجا را بخوانید.

مدیریت تغذیه طیور

شرکت فرتاک در کنار ارائه ی محصولات پیشرفته و با کیفیت، به پشتوانه ی سالها تجربه در صنعت طیور و حضور کارشناسان خبره آماده است تا با ارائه ی مشاوره در زمینه های تغذیه و پرورش شما را در تولیدی موفق و با خیالی آسوده همراهی نماید.

در کنار تمام مسائل تغذیه ای توجه به تجهیزات استاندارد مرغداری یکی از مسائل مهمیست که باید به آن توجه ویژه ای کرد.

 

مطلب پیشنهادی: بهبود کیفیت پوسته تخم مرغ

بهبود عملکرد تولید تخم مرغ
Farid Vahedi

Farid Vahedi

من فرید واحدی، مدیر سایت و تولید محتوای شرکت سپهر ماکیان فرتاک هستم. ما در شرکت فرتاک در کنار تیمی از افراد علمی و توانمند در صنعت طیور، به دنبال راهکار های عملی برای بر طرف ساختن مشکلات این صنعت در حوزه افزودنی های خوراک طیور هستیم. تولیدات و نوآوری های ما در این شرکت را میتوانید در سایت و همچنین پیج ما در اینستاگرام دنبال کنید و از طریق راه های ارتباطی موجود، نظرات، پیشنهادات و ایده های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین ها